donderdag 29 oktober 2015

's Heeren Loo

's Heeren Loo


's Heeren Loo is een geweldige zorggroep  die mensen  ondersteunt met een verstandelijke beperking. 's Heeren Loo  helpt de cliënten die ze hebben m met het maken van hun eigen keuzes.
's Heeren Loo Zorggroep helpt mensen met een verstandelijke beperking hun leven in te vullen zoals zij dat zelf willen. 

 's Heeren Loo wil mensen met een verstandelijke beperking tot hun recht laten komen.

's Heeren Loo heeft een geweldige visie, hier onder staat hij voor u

Omdat elk mens uniek is
en met zijn eigenheid onze samenleving verrijkt
Omdat elk mens behoefte heeft aan persoonlijke groei en ontwikkeling
en aan nieuwe ervaringen die het leven verrijken

In mijn vorige blogs heb ik jullie al kort verteld over dat ik met de geweldige mensen en cliënten van 's Heeren Loo mocht samen werken, ik vind dat de organisatie en de cliënten echt wel even in de belangstelling mogen staan.

Ik heb de eer gehad om een heel jaar met deze mensen mogen samen te werken, je ziet dat de cliënten zich echt inzetten voor het werk dat ze doen en dat ze er van genieten, de cliënten hebben goede begeleiders, die ze optimaal ondersteunen.

Zelf heb ik wat dat betreft respect voor de begeleiders van de cliënten, de begeleiders doen er alles aan om de cliënten zo goed mogelijk te ondersteunen en helpen hun met zich verder te ontwikkelen.
Tegelijker tijd kunnen de begeleiders ook gewoon het hele restaurant draaiend houden, dus de begeleiders kunnen niet alleen hun eigen werk doen, maar als ze willen kunnen ze ook nog een carrière switch maken, omdat ze de horeca in zouden kunnen.

































                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten