vrijdag 30 oktober 2015

Eerste lootjes

In de tussentijd ben ik nu alweer bijna 2 maandjes bezig met mijn nieuwe schooljaar. iedereen zei al dat het even een omschakeling zou worden ze hadden helemaal gelijk.

Het verhuizen naar Amsterdam was voor mijn een grote stap, maar dat is het voor iedereen toch die voor het eerst zijn vleugels uitstrekt en het ouderlijke huis verlaat? Zelf was ik echt de dagen aan het aftellen, toen de grote dag daar was wist ik me zelf geen raad, het werd nu gewoon werkelijkheid.

We hadden al veel spullen over verhuisd, dus het laatste wat we mee moesten nemen naar Amsterdam waren echt de grote spulletjes, zoals mijn bed en mijn kast.
Toen we onderweg waren naar Amsterdam was ik zo enthousiast, we gingen die dag namelijk nog even schilderen en de laatste puntjes op de i zetten, het werd echt mijn thuis.

Toen uiteindelijk mijn vader met zijn vriendin weer weg gingen had ik het eventjes wat lastiger, want ja ik moest nu echt op eigen benen gaan staan, het heeft me wel laten groeien als persoon.
Nu ik 2 maanden in Amsterdam woon, ben ik aan de stad gaan wennen, het geluid, de mensen alles was zo anders in het dorpje waar ik vandaan kwam. 

Bij het Amstel werken, er zijn echt deuren voor mij open gegaan, ze leren me zoveel dingen bij.
Het is echt een geweldige ervaring. Hopelijk ga ik dit jaar echt doorgroeien naar een goede gastvrouw.

1 opmerking: