woensdag 12 oktober 2016

Vakantie

Vakantie, drie hele weken... het idee alleen al.

Het schooljaar is afgelopen dus we hebben 6 weken vrij van school, tijdens deze vakantie van school is ook mijn zomer vakantie. Deze vakantie is al voor ons in gepland. Deze vakantie valt midden in het hoogseizoen, dit had ik niet verwacht, aangezien dat het dan toch de drukkere tijden zijn in de horeca, maar euh je hoort mijn niet klagen hoor.

Ik vind het heerlijk om in de zomer drie weken vrij te zijn geweest, al wist ik zelf nog niet echt wat ik met al deze vrije tijd wou gaan  doen. De meeste collega's zijn allemaal op vakantie naar het buitenland gegaan , dit heb ik dit jaar overgeslagen, omdat ik verhuisd ben en omdat ik aan mijn rijbewijs ben begonnen, dit bracht toch wat benodigde kosten met zich mee, dus dit word weer iets voor volgend jaar.

Uiteindelijk ben ik tijdens deze drie weken veel bij mijn ouders geweest en wat dagjes weg geweest met mijn familie maar ook met vrienden, deze drie weken zijn ook in Nederland zo voorbij gevolgen.

Na drie weken vakantie gehad te hebben en dus letterlijk na 3 weken uitslapen en mezelf niet echt nuttig hebben gemaakt, mocht ook ik er weer aan geloven.

Het echte leven ging weer van start, dus dat betekend weer lekker volle gang aan de bak.
Stiekem vond ik het helemaal niet erg om weer te beginnen met werken, ergens had ik er ook wel weer zin in.

Voordat we met z'n allen echt aan de gang gingen, dit was op de maandag even een paar uurtjes extra om alles schoon te maken en alles weer op z'n plek te zetten, hebben we eerst 1,5 met zijn allen om de tafel gezeten om onze vakanties te bespreken. Dit was wel een leuke opstart.

Na deze opstart zijn we met zijn allen uiteindelijk 2,5 uur gaan schoonmaken, hierna hield het alweer op, we konden niet verder. In de vakantie was de spoelkeuken verbouwt, dus alles moest nog op z'n plek worden gezet.

De eerste week van het servies verliep verder prima, ik alleen wel weer zulke zere voeten, als of het mijn eerste week weer was. Gelukkig was dit snel over.

Ik zie er weer erg naar uit om verder aan het werk te gaan, de volgende vakantie is alweer over een paar maanden.Afbeeldingsresultaat voor eindelijk vakantie

1 opmerking: