woensdag 12 oktober 2016

Personeelsfeest 2016

Ik had het zelf nooit verwacht dat ik mezelf al zo snel bij een bedrijf zou thuis voelen, maar bij de Librije voel ik me toch echt wel thuis.

Zou dit komen omdat we natuurlijk bijna de hele week met elkaar opgescheept zitten? Nee dit denk ik niet.  Iedereen wil graag dat iedereen het idee heeft dat ze er bij horen, wat we natuurlijk ook allemaal wel doen.

Zelf ben ik niet echt een persoon die gemakkelijk is in de omgang, nu nog steeds niet, maar beetje bij beetje werk ik er aan. Volgens mijn zit er zelf al vooruitgang in haha.

Maandag 30 Mei... Personeels feest, de folder hing er al een tijdje en de datum kwam steeds dichter bij .. Ergens keek ik er tegen aan om met iedereen van de Librije de hele dag persoonlijker door te moeten brengen maar uit eindelijk heb ik er van genoten.

We zijn met zijn allen om 11 uur op de bus gestapt richting Giethoorn, hier hebben we eerst lekker geluncht met broodjes, nadat we allemaal verzadigd waren gingen we met een bootje naar een eilandje in Giethoorn, dit hadden ze een dagje voor ons afgehuurd.

Vanaf dit eilandje zijn we met zijn allen, weer met een boot naar een camping gevaren, hier gingen we verdeeld in 2 groepen Suppen... Suppen ... oh heerlijk hier maakte ik me de hele week al druk om, want tjah iemand die niet goed kan zwemmen in open water... ik zag het al voor me hoor hoe klungelig ik er uit ging zien.

Op dit moment merkte ik pas wat voor lieftallige collega's ik heb, ze hebben me,  omdat ze het wisten geen moment uit het oog verloren en gingen gewoon op mijn tempo met me mee ... en ik maar denken dat ze me zouden uitlachen ... verkeerde gedachtegang ... ik moet mijn lieftallige collega's maar anders in gaan schatten denk ik.

Na het Suppen is een groot deel van de groep nog een ander spel gaan doen, dit hebben wij  gemist omdat we geen afslag hadden genomen ... dus ons sup rondje werd 2 keer zo groot als die van de rest. Wij zijn toen we terug kwamen maar meteen terug naar het eiland gevaren.

Hier weer aangekomen hebben we ons allemaal omgekleed om een avond lekker te barbecueën met zijn allen en lekker te dansen en te drinken.

Zelf drink ik niet en dans ik nooit, ik ben nog al bang om me zelf voorschut te zetten. Toen iedereen al ver aangeschoten was zat ik ergens nog een beetje voor me uit te staren, dit kon ik niet lang volhouden omdat ik elke keer mee gesleept werd om met de rest mee te doen.

Zelf ben ik blij dat ik van deze lieve collega's heb. Ik ben ze dankbaar dat ze me accepteren om hoe ik  ben en me daardoor niet links laten liggen? Dit klinkt misschien gek, want ja.. ik werk en welke volwassenen doen nou zoiets? Soms ... je moest eens weten. Ik heb het goed getroffen en ben blij dat ik volgend jaar nog een jaar bij deze leuke mensen mag blijven.

Afbeeldingsresultaat voor personeelsfeestje


1 opmerking: