woensdag 28 juni 2017

Nieuwe uitdaging.

Een nieuwe start, een nieuwe uitdaging, een nieuw avontuur ... Ik kan het zelf bijna nog niet bevatten.

Het derde en laatste leerjaar van mijn opleiding HCEM zit er al weer bijna op. Dit betekend dus dat ik echt aan de slag kan gaan als leidinggevend zelfstandig gastvrouw!

Waar ga ik dit doen? Na anderhalf jaar met veel plezier gewerkt te hebben bij de Librije heb ik de keuze gemaakt om toch ergens anders een nieuw avontuur de beginnen.

Ik heb hier lang over nagedacht, en heb zelfs zo nu en dan nog mijn twijfels, maar dat is heel normaal. Ik heb met zoveel plezier en liefde gewerkt bij de Librije dat ik het me gewoon niet voor kan stellen dat ik over twee maanden niet daar de deur meer binnenloop.

Voor mijn persoonlijke ontwikkeling is het beter om met een nieuw avontuur te gaan beginnen. Ik ga mijn "familie" bij de Librije wel missen maar de deuren blijven altijd voor me open staan dus wie weet wat de toekomst ooit nog zal brengen.

In September ga ik aan de slag bij een prachtig restaurant in Harderwijk. In dit restaurant werken alleen net zo als bij de Librije echte horeca fanaten. Ze koken hier met hart en ziel en de bediening is uitstekend. Over welk bedrijf zal ik het dan hebben in Harderwijk?

Ik ga natuurlijk naar het Nonnetje. Ik kijk erg uit naar de nieuwe samenwerking met dit team. Het zijn gedreven mensen met liefde voor het vak. Hier maak ik daarom ook graag een deel van uit.

Ik kijk er erg naar uit om van deze toppers te mogen leren. Ik ben heel benieuwd wat er vanaf nu allemaal nog komen gaat op mijn pad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten